Sè vo vulete dì ciò chì interessa à a maiò parte di e zitelle, allora a faccia deve esse classificata prima. Dunque, in a nostra vita d'ogni ghjornu, in più di i prudutti di cura di a pelle è di i cusmetichi, chì sò essenziali è delicati, ci sò ancu alcune necessità quotidiane. A pulizia è a rimuzione di u maquillaje sò assai impurtanti. Ma per risparmià preoccupazioni è sforzi è apre un novu mondu, vogliu sempre vutà per usalviette asciutte per u visu usa e getta.
Infatti, lavà a faccia cù salviette asciutte per u visu dispunibule hè più sanu per a pelle di u vostru visu. Dicemu sempre chì a faccia deve esse pulita bè, ma spessu a faccia pulita hè asciugata cù un asciugamanu pienu di innumerevoli batteri, è a parte anteriore hè cumpletamente occupata.
L'asciugamano hà batteri, pò ancu esse adupratu ? Ci sò peli di pelle è sebum umani nantu à l'asciugamano, è hè relativamente umidu, ciò chì facilita a riproduzione di batteri, è aumenterà cù u tempu. Sè aduprate spessu un asciugamano pienu di batteri per asciugà a faccia, renderà a pelle i pori dilatati è grassa.
Induve sò isalviette asciutte per u visu usa e gettaBonu per ? A salvietta asciutta per u visu hè un pruduttu unicu, dunque ùn ci hè bisognu di preoccupassi di u prublema di a ripruduzzione batterica dopu à un bellu pezzu, è a sicurezza hè garantita. U materiale hè dolce è amichevule per a pelle, è ùn hè micca faciule di dannà a pelle. Ùn hà micca bisognu di esse strizzatu o lavatu dopu l'usu, ciò chì hè cunveniente è veloce. Sè site in viaghju d'affari, ùn vi preoccupate micca di utilizà l'asciugamano di l'hotel, hè cunveniente è igienicu purtà salviette asciutte per u visu.
Altri usi di e salviette asciutte per u visu:
A rimuzione di u maquillaje, l'esfoliazione, a pulizia di a maschera senza risciacquu, a pulizia di u zitellu, a pulizia di u tavulinu, di u pianu di travagliu, di e scarpe, ecc., danu pienu ghjocu à u so calore residuale.
Chì tutti sappianu u modu currettu per lavà a faccia!
Quandu vi lavate a faccia, ùn a sfregate micca avanti è indietro. A postura curretta deve esse "presse asciutte" o "immersione asciutta". Sfregà a faccia vigorosamente cù frizione meccanica pò facilmente dannà u stratu corneu.
Data di publicazione: 09-ott-2022