Vantaggi di i salviette dispunibuli

Chì sò i Wipes?
Wipes pò esse un carta, tissutu o nonwoven;sò sottumessi à strofinamentu ligeru o attritu, per caccià a terra o u liquidu da a superficia.I cunsumatori volenu salviette per assorbe, mantene o liberate polvera o liquidu nantu à dumanda.Unu di i vantaghji principali chì i tovaglioli furniscenu hè a cunvenzione - l'usu di una salvietta hè più veloce è più faciule ch'è l'alternativa di dispensà un liquidu è aduprà un altru pannu / toalla di carta per pulisce o caccià u liquidu.
Wipes cuminciaru à u fondu o più precisamente, u fondu di u zitellu.Eppuru, durante l'ultimi decennii, a categuria hè cresciutu per include a pulizia di a superficia dura, l'applicazioni di maquillaje è a rimozione, a polvera è a pulizia di u pavimentu.

I svantaghji di rags oversalviette usa e getta
1. Rags sò generalmente menu assorbenti, soprattuttu s'ellu sò fatti di un materiale senza cuttuni, mentre chì i panni lavati spessu smear liquids, grassu è oliu, invece di assorbirli.
2. Ci sò alti costi oculati implicati in a cullizzioni, u cuntu è u almacenamentu di panni lavati.
3. A cuntaminazione di i panni lavati hè ancu un prublema, in particulare per i settori di l'alimentariu è di e bevande, postu chì a reutilizazione di a tela pò aiutà à a diffusione di bacteria.
4. Rags perde a popularità in l'applicazioni industriali datu a qualità variabile è a dimensione inconsistente, l'absorbenza è a forza di u tela.Inoltre, i stracci spessu dannu un rendimentu più poveru dopu esse lavati ripetutamente.

Benefici disalviette usa e getta
1. Sò puliti, freschi è ponu esse precut à dimensioni convenienti è forme.
2. I salviette pre-cut furnisce livelli più alti di cunvenzione è mobilità, postu chì e salviette sò dispunibuli individualmente in un imballaggio compactu è pronti plegati.
3. I salvietti dispunibuli sò sempre puliti è assorbenti senza periculu di sguassate invece di sguassate qualsiasi contaminanti.Quandu aduprate una pulita pulita ogni volta, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di a contaminazione cruciata.


Tempu di Postu: Aug-03-2022