Asciugamani dispunibuli pò esse una scelta megliu

Ogni volta chì possu portà menu maquillaje è dà a mo pelle una respirazione, mi piace l'uppurtunità di dedicà un pocu di tempu extra à u nivellu in u dipartimentu di cura di a pelle.Di genere, questu significa prestu attenzione à i prudutti è a temperatura di l'acqua chì aghju utilizatu - ma finu à avè cunsultatu un dermatologu, ùn m'era micca accadutu quantu l'usu di l'asciugamani hà ghjucatu un rolu in u TLC di a mo pelle.

Esattamente quantu a qualità di i nostri tovaglioli, è quantu spessu li usemu, affettanu a nostra pelle?Ebbè, risulta chì a risposta hè assai.
Un sbagliu cumuni chì a ghjente spessu face hè aduprà a stessa spugna di bagnu per a faccia è u corpu.Perchè i battìri è ancu u mildiu ponu esse facilmente trasferiti à traversu una spugna soprautilizata。Duvete aduprà una spugna separata per a vostra faccia, è una altra per asciucà u vostru corpu dopu una doccia。I prudutti chì mette nantu à u vostru corpu, cum'è fragrances è prudutti di capelli, ùn deve ancu esse in cuntattu cù a vostra faccia.
Un altru cunsigliu hè chì cambià i vostri tovaglioli usati per quelli puliti hè di primura: duvete aduprà solu una spugna di bagnu trè o quattru volte prima di scaccià in u lavatu.Per asciugamani usati esclusivamente per asciucà è pulisce a faccia, hè più cum'è una à duie volte.Quandu i tovaglioli di bagnu sò troppu vechji, ùn sò più efficaci.Ùn vi asciugheranu micca bè è ponu cullà germi è batteri cù u tempu.Hè ancu per quessa chì duvete rimpiazzà i vostri tovaglioli ogni annu.

Sè vo site turbatu da a scelta è a sostituzione di asciugamani,asciugamani usa e gettapò esse una scelta megliu per voi.
A un asciugamano usa e gettahè una alternativa à un usu unicu à una spugna di tela riutilizzabile.I materiali dispunibuli sò stati urigginariamente pensati per a consegna di l'assistenza sanitaria è sò stati introdutti in l'industrii fora di i sistemi di salute, cum'è resorts, alberghi, ospitalità, strutture di eserciziu è famiglie.

Cumprate u megliuasciugamani usa e gettaper a faccia è u corpu sottu.

I tovaglioli sò igienici.Evita i batteri cunun asciugamano usa e getta.
L'asciugamani sò costuali.Risparmiate tempu per pulizziari un asciugamano tradiziunale
È risparmiate soldi per aduprà una tovagliola dispunibile cumparatu cù u prezzu tradiziunale di asciugamani.
Quandu i tovaglioli ordinarii sò stati lavati in seccu uni pochi volte, cumincianu à sbiadisce, cambianu culore è perde a so dolcezza.
I nostridasciugamani dispunibuliaverà sempre a stessa sfumatura di biancu è sarà sempre dolce.


Tempu di post: Jul-18-2022