Guida di salviette secche

In sta guida, furnimu più infurmazione nantu à a gamma disalviette secchein offerta è cumu si ponu esse utilizati.

Chì sò Salviette secche?
I salvietti secchi sò prudutti di pulizia spessu usati in ambienti sanitari cum'è ospedali, viveri, case di cura è altri lochi induve hè impurtante di mantene boni standard igienici.
Cum'è u nome suggerisce,salviette secchesò fabbricati senza alcuna suluzione di pulizia aghjuntu - à u cuntrariu di e salviette umide chì venenu pre-saturate.
Diversi tipi di asciugatura secca anu proprietà diffirenti, ma tutti tendenu à esse forti, dolci è assorbenti.Questu significa chì ponu esse aduprati per una varietà di scopi diversi, cumprese l'asciugatura, a pulitura di superfici è più.

Cumu aduprà Salviette secche?
Perchè ùn sò micca pre-saturati cù a suluzione di pulizia, i salvietti secchi sò strumenti incredibbilmente flessibili è versatili per mantene un ambiente igienicu è sanu.
In un statu seccu, ponu esse aduprati per asciugà i messi umidi.I tovaglioli di fibra assorbente ponu ancu esse aduprati cù diverse formule di pulizia per pulisce una varietà di superfici.

Disposable VS Reutilizable Salviette secche
Una forte evidenza suggerisce chì l'equipaggiu è e superfici contaminate cuntribuiscenu à a trasmissione di patogeni, chì ponu sparghje rapidamente à i pazienti vulnerabili.
In u passatu, era normale di vede panni riutilizzabili utilizati in sala di l'uspidale è in altri ambienti sanitari.Questi panni secchi seranu lavati dopu ogni usu, suppostamente per sguassà contaminanti è prevene l'infezzione.
Ma studii recenti anu dimustratu chì questi panni reutilizabili ponu esse inefficaci è periculosi.
Un studiu hà dimustratu chì invece di sguassà i germi, questi panni riutilizzabili puderanu in realtà sparghje.Altri studii anu cunclusu chì e pratiche di lavanderia di a salute sò insufficienti per sbarazzarsi di i contaminanti è chì i tovaglioli di cuttuni ùn anu micca esse aduprati in ambienti sanitari perchè riducenu l'efficacità di i prudutti di pulizia disinfettanti.
S'elli sò aduprati currettamente, i panni secchi dispunibuli sò megliu à cuntrullà l'infezzione, perchè sò ghjittati dopu ogni usu.

Chì sò i salvietti sanitari non tessuti?
I salvietti non tessuti sò salvietti fabbricati da fibre chì sò state unite inseme meccanicamente, termicamente o chimicamente piuttostu cà fibre chì sò tessute inseme.
I panni tessuti o magliati era a norma di l'industria.Questi panni eranu forti è assorbenti, ma i ligami tessili creanu spazii sicuri per i germi à lurk.
I salvietti non tessuti anu una quantità di vantaghji nantu à i salvietti tessuti.In più di esse ecunomica, a maiò parte di e salviette non-tessute sò ancu assai assorbenti, forti è pocu filanti.
I salviette sanitarie non tessute furniscenu a prestazione è a sensazione di una flanella tessili, cù i benefici d'igiene di e salviette usate di altu rendiment.

Per più infurmazione, chjamate: 0086-18267190764


Tempu di Postu: Aug-24-2022