Storia di Hangzhou Linan Huasheng Daily Necessities Co.,Ltd

a nostra cumpagnia hà cuminciatu à pruduce una tovagliola cumpressa in l'annu 2003, ùn avemu micca grande attellu à quellu tempu.è avemu solu chjamemu cum'è Lele Towel Factory, chì era un Affari Individuale.

avemu pruduttu solu asciugamani compressi in u nostru cortile in una piccula casa.Ma à quellu tempu, avemu tanti ordini da u mercatu domesticu.Ogni ghjornu simu cusì impegnati à pruduce questi prudutti è furnisce à i nostri clienti.

Finu à l'annu 2006, avemu pensatu chì duvemu stabilisce una cumpagnia ufficiale è avemu chjamatu a cumpagnia cum'è Hangzhou Linan Huasheng Daily Necessities Co., Ltd.È avemu cuntinuatu à espansione a nostra attività.avemu cuminciatu à pruduce asciugamani cumpressi per cumpagnii cummirciali Chinese, è hà cuminciatu à sviluppà altri prudutti nonwoven, cum'è cuttuni asciugamani facciale secca, asciugamani di bellezza, asciugamani di bagnu cumpressu.

In l'annu 2010, u nostru capu hà inventatu una nova tecnulugia di fabricazione di una tovaglia secca di cuttuni extractible.hà inventatu a macchina basatu annantu à l'idee di a macchina di carta.è simu a prima fabbrica chì pruduce stu tipu di tovagliola faciale di cuttuni.

In l'annu 2014, avemu finitu u nostru attellu pulitu standard internaziunale di decimila classi è tutti i prudutti sò strettamente fabbricati in questu ambiente pulitu.avemu principiatu à Export & Import da noi stessi, avemu cuminciatu à fà affari direttamente cù i clienti d'oltremare.Avemu esportatu i prudutti in l'America di u Nordu, Sudamerica, Sudafrica, Europa, Sudeste Asiaticu, Mediu Oriente è Giappone.A maiò parte di i nostri clienti attuali facenu affari cun noi per più di 3-5 anni è mantenenu issa relazione di cummerciale.

In 2018 anno, avemu allargatu u nostru attellu di novu, da 3000m2 à esse 4500m2.cù 9 linee di fabricazione di asciugamani compressi, 2 linee di fabricazione di tovaglioli secchi di cuttuni, 3 linee di fabricazioni di asciugamani di pulizia dispunibuli è altri prudutti.

In l'annu 2020, avemu trasfirutu à una nova fabbrica è attellu tutale, più convenientu per u trasportu è un ambiente assai megliu.Avà avemu più di 5000m2 attellu è ufficiu è dipartimentu R & D.Avà avemu 13 linee di fabricazione di asciugamani compressi, 3 linee di fabricazioni di asciugamani di cuttuni secchi, 5 linee di fabricazioni di salviette di pulizia dispunibuli è altri prudutti.

A nostra fabbrica hà SGS, BV, TUV è ISO9001 appruvati.avemu parechji Brevetti Naziunale, certificatu di brevettu di designu, certificatu di patente d'invenzione.

Amamu sta industria di nonwoven, speremu chì pudemu fà accade chì i panni nonwoven ponu rimpiazzà i tissuti di carta in un ghjornu.U materiale 100% viscosa di salviette hè 100% biodegradable, chì hè un pruduttu cusì ecologicu è rende a nostra vita megliu.


Tempu di Postu: Apr-28-2021