Un asciugamano compresso hè dispunibile?Cumu pò esse aduprata una spugna cumpressa portatile?

L'asciugamani cumpressi sò un pruduttu novu chì hè diventatu più populari in l'ultimi anni, chì permette à e tovaglioli di avè funzioni novi cum'è apprezzazione, rigali, cullezzione, rigali è prevenzione di salute è di malatie.Attualmente, hè una spugna assai populari.

A tovagliola compressa hè un novu pruduttu.A tovagliola cumpressa hè un voluminu relativamente chjucu, hè una bella, sanitaria è cunvene tovagliola.Dà a tovagliola originale una nova vitalità è migliurà a qualità di u pruduttu.Dopu chì u pruduttu hè misu in a pruduzzione di prova, a tovagliola cumpressa hè sottumessa à L'accolta calda di u vastu numeru di cunsumatori.

Funzioni di asciugamani compressi

Asciugamani cumpressi sò faciuli à purtà, chjuchi è squisiti, unichi è puliti, puliti è altre caratteristiche, hè diventatu un must-have per i persone chì viaghjanu, travagliendu in l'affari, i tovaglioli compressi ponu ancu caccià e preoccupazioni di e persone nantu à a salute di a tovagliola.Cumpressà a spugna è dà cum'è un rigalu.

Vantaghji di asciugamani compressi

A toalla compressa hè assai compacta, hè ancu assai còmuda quandu l'utilizate, è a toalla cumpressa hè ancu sterilizzata cù raghji ultraviolet.A cunchiglia esterna hè fatta di tecnulugia avanzata di imballaggio in PVC, perchè u pruduttu ùn hè micca in cuntattu direttu cù l'aria.Cumpressà a tovagliola in modu efficace evita a contaminazione di u produttu.Pudete aduprà cun fiducia.

A spugna compressa hè una spugna dispunibile?

I tovaglioli compressi sò generalmente dispunibuli.Sò generalmente convenienti per viaghjà in viaghji d'affari.Puderanu esse usatu invece di asciugamani normali.À u listessu tempu, perchè sò cumpressi, sò compacti, cusì sò faciuli di trasportà.I tovaglioli cumpressi sò in realtà usati cù i tovaglioli ordinali.U stessu, ma più chjucu, più faciule da portà.

Cumu aduprà una spugna compressa?I colpi di l'esperti sò à tempu convenienti è riciclabili

Oghje, diverse marche di asciugamani nantu à u mercatu di asciugamani emergenu unu dopu l'altru, è l'emergenza di asciugamani compressi hè diventatu un articulu indispensabile per a ghjente per viaghjà è travaglià in l'affari.Ci hè ancu parechje persone chì dumandanu cumu utilizà asciugamani cumpressi?Chì ghjè l'usu di una spugna compressa?Eccu un ochju à a risposta di l'espertu nantu à cumu cumpressà e tovaglioli.

I tovaglioli compressi sò fatti di diversi materiali, alcuni sò dispunibuli, alcuni sò cumpressi per a portabilità, è ponu esse utilizati ripetutamente.Pudete pruvà.Una volta chì hè aria di novu, ùn si dissolve micca è diventerà fragile, o serà reutilizable.Tessuti non-tessuti ponu esse usatu ripetutamente.In l'alberghi high-end, massaggi di sauna, bagni publichi, ospedali è altri lochi, i tovaglioli cumpressi ponu eliminà e preoccupazioni di e persone nantu à a salute di i tovaglioli, cusì à a fine cumu utilizà i tovaglioli cumpressi?Fighjemu inseme.

Prima di capisce l'usu di una tovagliola compressa, per piacè capisce u so principiu.A tovagliola cumpressa, cunnisciuta ancu com'è una tovagliola in miniatura, usa una toalla cum'è materia prima è eseguisce un prucessu secundariu profundo per riduce u voluminu di 80 senza cambià a qualità è a funzione originale.% à 90%, gonfiore d'acqua quandu s'utilice, intactu.Questu ùn solu facilita assai u trasportu, u trasportu è u almacenamentu, ma ancu permette à a tovagliola di gode di funzioni novi cum'è apprezzazione, rigali, cullezzione, rigali, prevenzione di salute, è simili, dendu à a tovagliola originale una nova vitalità è migliurà u pruduttu. qualità.I tovaglioli cumpressi sò faciuli di trasportà, chjuchi è squisiti, novi è unichi, puliti, varietà di vantaghji.

Usu di asciugamani cumpressi:

Pone a tovagliola cumpressa in l'acqua finu à ch'ella hè cumpletamente inflata.L'usu di asciugamani compressi hè veramente assai simplice.Trè seconde in l'acqua, subitu in un picculu quadru 30 * 40CM.Hè assai praticu per voi per vene à a casa durante a festa di l'annu novu cinese.E s'è ùn portate micca un asciugamano?Pigliate unu, cunvene è praticu, è pò esse usatu ripetutamente.Perchè ùn andate à un amicu è ghjucà cù i tovaglioli?Pigliate una piccula spugna cumpressa è aduprà in ogni mumentu.Dopu l'usu, pò ancu esse usatu cum'è un rag.

U sopra hè l'intruduzioni di l'usu di spugna cumpressu, crede chì avete digià capitu cumu utilizà a spugna cumpressa, induve Xiao Bian ricurdate à tutti l'usu di spugna cumpressa deve attente à a pulizia regulare è a disinfettazione, è mette in un locu ventilatu. cura di a salute persunale, attenti Pulizia di asciugamani, partendu da voi è mè, partendu da avà.


Tempu di post: 16-mar-2020