Salviettine Non Tessute: Perchè Asciutta hè megliu chè umida

Avemu tutti ghjunti in un saccu, borsa, o armadiu per piglià una salvietta di pulizia.Sia chì vi maquillate, disinfettate e mani, o solu pulite a casa, i salviette sò in tutte e forme è dimensioni è ponu esse abbastanza utili.Di sicuru, s'è vo aduprate salviette, soprattuttu salviette umide, ùn site mai sicuru se quella salvietta sarà fresca o secca.
Quandu utilizate salviette umide, questu serà sempre una chance chì duvete piglià.Avà imaginate s'ellu puderebbe fà tutte e tarei sopra, è ùn avete mai più preoccupatu di una mansa di pezzi di carta secchi cari?
Hè per quessasalviette secche non-tessutepò salvà u ghjornu.À Huasheng, simu esperti quandu si tratta di u mondu di salviette secche.I panni secchi sò listessi cum'è i nonwoven è l'agente di pulizia aghjuntu, solu senza l'acqua è l'alcohol.In a maiò parte di e situazioni, l'acqua hè dispunibule.Rimuovendu l'acqua durante a fabricazione è aghjunghjendu torna à u puntu di usu, l'asciugatura secca hà alcuni vantaghji reali.

Allora perchè esattamente duvete scegliensalviette secche in tessuto?Ci hè una quantità di mutivi innovativi è costuali.

● Nisun acqua significa imballaggio menu caru
● L'asciugamani basati in alcolu anu una tendenza à asciucà cù l'esposizione o cù u tempu
● Un asciugatu seccu chì hè prontu à bagnà hè più liggeru è più faciule da spedinu
● Pudete mette quantità maiò di sapone o agenti di pulizia in una quantità cuntrullata.
● I cunsumatori li piacenu cum'è un pruduttu di pulizia rapida cunvene.
● A pulitura secca pò esse purtata in ogni locu.

Per tutti questi motivi è assai più, tutti in Huasheng crede fermamente chìsalviette secche non-tessutesò u futuru di l'industria di i salvietti di pulizia persunale è industriale.Se vulete sapè di più nantu à cumu è perchè seccu hè megliu cà umitu in u mondu di i salviette, visitate u nostru situ web o cuntattate oghje unu di i nostri esperti.


Tempu di post: Jul-27-2022