L'usu di salviette secche non tessute

Salviettine secche per u zitellu
I stessi panni usati in l'uspitali, questisalviette di cotone ultra morbidoùn anu micca sustanzi chimichi o qualcosa aghjuntu è sò perfetti per a pelle sensitiva.Solu aghjunghje l'acqua è sguassate!Sò fantastichi per cambià i pannolini, asciugà e mani, a faccia o qualsiasi altra cosa.

Salviettine per l'incontinenza è cura per l'anziani
Quessigrandi tovagliolisò grandi per l'assistenza in casa è a casa di anziani per incontinenza è altri usi di cura di l'anziani.Disposable per evità a contaminazione incruciata, queste salviette per incontinenza ùn sò micca lavabili.

Salviette multiuso
Quessisalviette secchepò esse usatu cum'è salviette di pulizia in casa, tessuti di cuttuni morbidi, o una multitùdine di altri usi.Spessi, morbidi è micca abrasivi, ponu esse aduprati in quasi ogni superficia in modu sicuru.

Salviettine per a faccia è u corpu
Spessu cum'è i tovaglioli di carta, ma morbidi è gentili cum'è tissuti, questi panni ponu esse aduprati per a faccia è u corpu per a rimozione di maquillaje, a purificazione è qualsiasi altre usu.Sò perfetti per l'usu nantu à a pelle sensitiva.

Perchè SceglieSalviette secche Huasheng?

SALVIETTE PER PULIZIA CORPO DI ALTA QUALITÀ
Tratta a vostra pelle cù a massima cura aduprendu questi panni di pulizia secchi super morbidi è forti chì sò perfetti per ogni tipu di scopi di pulizia - rimozione di maquillaje, bagnu, incontinenza, rutina regulare di cura di a pelle, è assai di più!

GRANDE PER A CURA DI BEBÈ E PELLE SENSIBILE
Queste salviette secche per i zitelli sò pensate per l'ultima cura di a pelle delicata è sensibile per i zitelli, l'adulescenti è l'adulti.Sò cum'è i panni usati in l'uspitali è fantastichi per i cambiamenti di pannolini è a pulizia di u vostru zitellu.

NON Umidificato & EXTRA SOFT
A cuntrariu di i salvietti umidi umidi, ùn si seccanu, è i salviette unflushable riducenu altri risichi di diffusione.I tovaglioli dispunibuli sò più morbidi è assorbanu più umidità cà i panni riutilizzabili chì anu da esse più ruvidi.

PER USU CASA O PROFESSIONALE
Mantene e nostre salviette in u bagnu, a camera, o qualsiasi stanza di casa per pulisce facilmente qualcosa.Sò perfetti per i centri anziani, ospedali, scole, case di anziani, strutture sanitarie, è qualsiasi ambiente prufessiunale.


Tempu di Postu: Feb-07-2023