Cunsiglii per l'usu di salviette secche per a pulizia di cucina multiuso

Sò aiutanti inestimabili chì avete sempre in a vostra cucina.Ogni casalinga vi dicerà chì e salviette di cucina sò principalmente usate cum'è primi aiuti per liquidi spulse o impurità più chjuche.Tuttavia, avemu scupertu altri usi chì ammuccianu.

Tovaglioli di stoffa - paradisu per i batteri?
Forse basta à dì una sola parolla per attirà a vostra attenzione.Batteri.
Per evitari, avete bisognu di asciugamani separati per ogni attività.Unu per e mani, unu per i piatti, un terzu per caccià i briciole da i tavulini, un quartu ... è cusì.Onestamente, pudemu attentu à tuttu questu?Sè vo site solu in casa, allora di sicuru.Tuttavia, sapemu da a nostra sperienza chì certi membri di a famiglia ùn sò micca abbastanza boni.Per ùn dì u cuntinuu lavatu è stiratura di sti salviette.

U megliu amicu in cucina
Salviette di cucina usa e gettasò dunque una scelta più pratica di asciugamani.Ma ùn avemu micca menzionatu u so più grande asset - a so versatilità.In più di a cucina, ponu ancu esse aduprati per lavà è lucidare finestre, vitture, bagni, giardini o accidenti di animali.Ma quandu avemu un ochju più vicinu à a cucina, sò ancu più utili.

Sempre verdura fresca
Nimu ùn hè cuntentu quandu, dopu à cumprà una insalata fresca, va male u ghjornu dopu.Inoltre, ligumi manghjati è frutti chì sò guardati in a frigorifera lentamente perdenu e so vitamini.Ancu quì pudete confiàsalviette multifunzione da cucina.Umidificate delicatamente, imbulighjate e verdura è frutti in elli, mette in un saccu è guardate in a frigoristica.Manteneranu a so freschezza per assai più.U stessu hè appiicatu à l'erbe!

Primu aiutu per e mamme
Quellu chì hà l'onore di portà stu titulu, hà digià sperimentatu i so figlioli in cucina.Si parla di alimentazione.Sè vo site principiatu cù i primi pasti purè, o u vostru caprettu piglia i "primi passi" in a so indipendenza, raramenti passa senza un taburete bruttu, pianu, voi o u vostru zitellu.Salviettine di pulizia di cucinasò fatti per tutta sta terra, pudete ancu aduprà cum'è bavagliu s'ellu ùn avete micca cun voi à u mumentu.

Prutegge i vostri pani è piatti
Certi superfici di pane sò assai sensittivi à i scratch, in particulare quelli chì necessitanu l'usu di una cucchiara di lignu.Sè vo site in l'abitudine di stackli per u almacenamentu dopu a pulizia, mette asalviette multifunzione da cucinaasciugamano trà elli.Ùn romperete micca a so funziunalità è prolongate a so vita.U stessu passa per a porcellana, a stoviglia è u almacenamentu di vetru chì pigliate solu in occasioni speciali.

Tagliere disobbediente
Sò sicuru chì qualchì volta vi arrabbiate quandu u vostru tagliere scappa da sottu à e vostre mani.Moltu di più s'è vo tagliate u dito per quessa.Pruvate di mette un umitusalviette multifunzione da cucinasottu per impedisce chì si move intornu à a tavula.


Tempu di post: 22-Nov-2022