Viaghjà cù asciugamani compressi: un indispensabile multifunzione chì ogni viaghjatore deve imballà

Avete mai statu in una situazione quandu avete bramatu un panno?Sì cusì, viaghjà cunAsciugamani compressi, un essenziale multifunzione in ogni borsa di viaghju.Asciugà i versamenti, sguassate una cumminazione di polvere di traccia è sudore, sguassate u sucu di mango dopu un trattatu disordinatu ma satisfacente - questi è una mansa di altri scenari necessitanu una soluzione pratica per e persone in muvimentu.L'asciugamani compressi sò perfetti, soprattuttu per i viaghjatori di imballaggio leggeri.

Chì sòAsciugamani compressi?
Approssimativamente a dimensione di un coppiu di caramelle Life Saver, è quasi ligeri cum'è l'aria, questi picculi babbi esplodenu in tovaglioli morbidi ma durable quand'elli sò introdotti in acqua.
Ùn necessitanu micca assai acqua per trasfurmà in un pannu.Sè vo site alluntanatu da l'acqua corrente, mette un asciugamano compresso in a vostra manu cupped è aghjunghje un paru di cucchiaini d'acqua da a vostra buttiglia d'acqua.Prestu!Hè pronta per l'azzione.
Sò cusì durable, una tovagliola pò esse usata parechje volte.

compressed-napkin-1
https://www.hsnonwoven.com/compressed-towels/
asciugamano-compresso-f1

I numerosi usi diAsciugamani compressi

Se usate regularmente un washcloth, ùn vi maravigliate di scopre chì i washcloths ùn sò micca cumunamenti furniti in l'alloghju in altri paesi cum'è in l'America di u Nordu.Viaghjà cù u vostru propiu, o una piccula cullizzioni di Asciugamani Compressi.
Mantene uni pochi in u vostru kit di primi aiuti per a pulizia di abrasioni è ferite minori.
Aduprate unu cum'è un asciugamani in campeghju, o quandu unu ùn hè micca furnitu in u vostru alloghju.
Quandu caminate, andate in bicicletta, o pianificate i ghjorni attivi, tenete unu per sguassà a sudorazione, a sporcizia di a cità, o a polvera di strada è strada.
Per quelli voli longu, viaghji in autobus, o viaghji in trenu, aduprate unu per rinfrescà.Trà cunnessioni quandu un bagnu di spugna hè u più vicinu chì vi vene à una duscia, portate un pacchettu di foglie di sapone o u vostru lavatu faciale preferitu per cumminà cù una asciugamani compressa.
In un ambiente seccu, copre u nasu è a bocca è respira per una spugna umida.In un volu longu, travaglià questu in u vostru regime in u volu parechje volte per mantene i passaghji nasali umidi.
Ci hè qualcosa chì deve esse strained?Eliminate i fondi di caffè da a vostra tazza di cafè di campfire, o l'erbe da u tè d'erbe, cù una tovagliola cumpressata usata cum'è un filtru.
Per quelli chì ùn anu mai vistu o intesu parlà di Asciugamani Compressi, dimustrà cumu travaglianu vale a pena per u valore di divertimentu.Comu tali, facenu grandi rigali per i micca iniziati.
Avete bisognu di stà attentu è micca sdegnu?Raggiungi un asciugamani compressi umidi.
Portate smaltu per unghie?A cuntrariu di i boli di cuttuni chì tendenu à disintegrassi quandu si toglie u smaltu per unghie, un Asciugamano Cumpressatu tamponatu cù una piccula quantità di smaltu per unghie resta intactu.
Viaghjà cù i zitelli?Aghju bisognu di più?Sò morbidi è sicuri per a pelle delicata è sensibile.
Truvate senza carta igienica?Aghju purtatu un pacchettu di tissuti di trè strati per questu scopu, ma l'Asciugamani Compressi pò esse usatu cum'è sustitutu, o in una emergenza.


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022