Perchè i salvietti secchi sò megliu cà umidi

L'usu di salviette pò esse un modu efficau per sguassà spills è mess.Sò usati in ogni locu, da a pulitura di superfici à u trattamentu di i pazienti in un ambiente clinicu.
Ci sò parechji tipi di salviette dispunibuli per fà diverse attività.Da i panni umidi à i panni secchi, diversi tipi di salviette ponu esse aduprati in u locu di travagliu.
Puderete esse più familiarizati cù salviette umide, chì sò spessu usate cum'è salviette per i zitelli, o cum'è prudutti di pulizia.Ma puderiasalviette seccheesse una scelta megliu?
Fighjate perchèsalviette secchesò megliu cà bagnati.

Imballaggio più prezzu
I salvietti umidi necessitanu imballaggi non assorbenti è impermeabili per mantene a prutezzione.Cù salviette secche, però, ùn avete micca bisognu di sta prutezzione aghjuntu.Differenti esigenze di imballaggio ponu influenzà u prezzu di u pruduttu, è pudete truvà questusalviette seccheper quessa, sò più prezzu di u vostru pruduttu mediu umitu.

Ideale per alti volumi di usu
Salviette secchesò assai convenienti per avè intornu.Sè avete bisognu di parechji panni in a vostra linea di travagliu, pudete preferite l'utilizazione di asciugamani secchi sò preferiti.I salvietti umidi ponu esse efficaci, in particulare quandu si tratta di spills o superfici di pulizia, ma un asciugatu seccu pò avè usi più pratichi per asciugà i prudutti senza sparghje più.

I panni secchi ùn si seccheranu micca cù u tempu
Una di e cose più frustranti nantu à i salvietti umidi, in particulare quelli chì cuntenenu alcolu, hè chì si ponu seccu cù u tempu.Questu ùn hè micca l'ideale quandu vi precipite per piglià una pulita in fretta.
Salviette secchesò pensati per stà seccu finu à u bisognu, è per quessa ponu esse guardatu per un bellu pezzu.I panni umidi secchi anu da esse eliminati, chì ponu esse assai sprechi.I panni secchi ponu aiutà à riduce a quantità di rifiuti chì pruduce perchè ùn avete micca bisognu di sguassate cum'è si faci cù una salvietta umida secca inutilizata.

Aduprate cù i vostri prudutti di pulizia
Salviette secchevi dà a flessibilità di utilizà i vostri prudutti di pulizia cun elli.I salvietti umidi sò digià infusi cù un pruduttu, chì ponu esse efficaci per assai scopi.Se, però, preferite usà prudutti alternativi, allora un asciugatu seccu pò aiutà à accumpagnà quellu.
L'usu di un pulitore seccu hè una grande suluzione sè vo circate di riduce l'usu chimicu è favurizà i prudutti più ecologichi.Vi danu più scelta, perchè pudete aduprà i prudutti chì amate è preferite fà u travagliu.

Questupulitura asciuttahè imballatu cù canister / tina di plastica, i clienti ghjustu tiranu da u centru di i panni rotulu, una volta una foglia, solu per pulisce e mani, tavule, bicchieri, mobili, etc.
I clienti compranu salviette secche + canisters da noi, poi riempie liquidi disinfettanti in u so paese.

Sò assai assorbenti
Salviette secchesò assai assorbenti.In i paràmetri clinichi, questu pò aiutà i travagliadori à assistisce rapidamente à sversamenti, mantenendu e zone è i pazienti puliti.Sò fatti da a stessa tela tessili cum'è i tovaglioli umidi, ma cum'è ùn cuntenenu nisun pruduttu, a so capacità di assorbe i liquidi hè più forte.

Diversi pesi sò adattati per diverse attività
Salviette secchevene in diverse tippi di pesu per fà elli adattati per diverse attività.I panni secchi sò una bona suluzione per alti livelli di perdite, aiutanu à pulisce a pelle facilmente.
I salvietti secchi resistenti sò più efficaci per trattà a terra pesante, è sò ideali per a cura di i pazienti.
Avè una cumminazione di salviette umide è secche pò significà chì site coperto nantu à tutte e basi, aduprendu cumu necessariu per ogni compitu.

Senza fragranza
Salviette secchesò tipicamente fatti di cuttuni, vale à dì chì sò un pruduttu sicuru d'utilizà per a pulizia è l'igiene.Sò senza fragranza, chì significa chì sò menu prubabile di irrità a pelle sensitiva.I salvietti umidi sò generalmente una forma di fragranza, sia chimica o perfume, chì significa chì puderanu irritate a pelle.

Ùn cuntenenu micca chimichi duri
Un altru benefiziu disalviette secchehè chì ùn cuntenenu micca sustanzi chimichi duri.Questu hè grande per a pelle sensitiva, ma ancu per l'ambiente.Mentre ch'elli ponu esse aduprati cù sustanzi chimichi è altri prudutti, usati solu, significanu menu chimichi seranu disposti.

Sò portatili
Pudete trasportà e salviette secche sapendu chì ùn sguassate micca o sparghjeranu nantu à altri articuli o vestiti.Puderanu esse purtati in ogni locu, chì li rende ideali per viaghjà o per portà in sacchetti, etc.

Salviette asciutte da HS
À HS, furnimu un numeru disalviette seccheper aiutà à assicurà chì u vostru locu di travagliu hà tuttu ciò chì hà bisognu.
Salviette seccheavè parechji vantaghji, chì facenu un asset preziosu per u vostru locu di travagliu.Sia chì cumprate pacchetti individualmente o avete bisognu di forniture in grandezza per i vostri magazzini, pudete confià in HS per furnisce ciò chì avete bisognu.


Tempu di Postu: 15-Nov-2022