Perchè hè megliu aduprà asciugamani dispunibuli in salone?

Certi prupietari di salone ùn sanu micca perchè hè megliu adupràasciugamani usa e getta.Ma i ragiuni sò abbastanza.

Eccu i più impurtanti di elli:
Cunfurmità cù i normi di igiene.
Risparmi nantu à lavà, perchè i prudutti di i tessuti naturali anu da esse datu à a lavanderia ogni ghjornu!Asciugamani dispunibuli ponu riduce u costu di u vostru salone da 10-15%.
Assicurendu un prucedimentu cusmeticu còmode.
Havi un altu percentualità di assorbimentu di umidità, cusì hè cunvenutu per aduprà per trattamenti di bellezza.

I tovaglioli di tela si sporchenu istantaneamente, è i tovaglioli simplici si strappanu è striscianu à u minimu cuntattu cù l'umidità.L'equilibriu ideale trà i dui prudutti elencati serà un pruduttu di carta chì hè durable.Pò esse usatu per prucedure, pulizia, eliminazione di macchie, residui di cusmetichi o pittura.

Quandu sceglite, vale a pena attente à tali caratteristiche:
Materiale naturali.
Amichevule ambientale.
Texture suave, mancanza di sapori.
Ci sò prudutti imbulighjati in olii aromatici, ma ponu causà una reazione allergique in u cliente di u salone.

L'usu di tali prudutti da materiali muderni non-tessuti reduce significativamente u costu di a lavanderia è a disinfezione, è ancu elimina a pussibilità di infezzione accidentale.L'usu di consumables cum'èasciugamani usa e gettapò purtà u salone à un altu livellu di serviziu.Quandu un cliente vede chì l'asciugamani dispunibuli completamente novi sò stati preparati per ellu, smette immediatamente di preoccupassi di a pulizia è a sicurità di a prucedura.

In a nostra era di migliurà di ogni tipu di beni persunali,asciugamani usa e gettasò usati assai successu in quasi tutti i campi di a vita.Per via di a so cunvenzione è praticità, tali consumabili ponu esse truvati in uffizii, saloni di bellezza è in a vita di ogni ghjornu.

Cum'è parechji accessori dispunibuli, tali tovaglioli sò pensati per l'igiene è a facilità di cura di tali articuli.Avà ùn avete micca bisognu di lavà, disinfettate i tovaglioli utilizati da numerosi clienti - sò simpliciamente ghjittati è piglianu un novu per a manipulazione successiva.

Asciugamani dispunibuliper a faccia sò più spessu usati in cosmetologia.Quessi sò saloni di bellezza, cliniche di chirurgia estetica.Tali prudutti migliurà u serviziu di u cliente è guarantiscenu a so pulizia.

Ma micca solu in u settore di serviziuasciugamani usa e gettasò usati, perchè in a vita di ogni ghjornu hè ancu assai cunvenutu per aduprà in a cucina è u bagnu.


Tempu di post: 09-09-2023